søndag den 3. februar 2008

1. arbejdsdag

I fredags startede jeg hos Chr. Hansen, det var ikke lige min drømestart, da jeg endnu engang vågnede med migræne, men afsted måtte jeg, proppet med piller.

Jeg mødte 8.30 og fik vist min plads og lige introduceret lidt, kl. 9.00 var der morgenmad for alle i afdelingen, og jeg hilste på en masse mennesker, som jeg ikke lige kan huske navnene på. På mit skrivebord er der 2 skærme og en bærbar, så jeg skal til at være "effektiv", nej, det er egentlig rart at man kan se noget på den anden skærm uden man behøver gå væk fra det første.

Min hovedpine forsvand omkring frokosttid, hvor jeg var i kantinen til stor frokostbuffet, et helt nyt menneske, da jeg kom tilbage til min plads lå der er stor buket blomster fra firmaet, så det har været en fin start, bortset fra mit hoved.

Jeg havde fri 14.30 og kørte så til Helsingør og hentede Jesper, så hentede vi børn bagefter og skulle ud og handle, hele familien kom lørdag til Oscars fødselsdag. Jeg fik det rigtig skidt og lå hele aftenen og natten med Roskildesyge, nedtur.

Min mor var så sød, at bage de boller jeg skulle ha' bagt fredag aften, men jeg var ikke mange sure sild værd i går, men jeg fik lavet lagkage og varm kakao, så Oscar fik sin fødselsdag.

Man kan sige, at det var meget heldigt det kom i weekenden, så jeg undgik at starte med sygedage, og natten til torsdag lå jeg ved siden af Osscar, der havde den helt store tur, så det var nok svært at undgå....

Jeg tror, at arbejdet bliver godt, jeg har en ok fornemmelse, men det er jo ikke Michael, der er direktør og Kirsten, Ingeborg og Tine, der er kollegaer, det sværeste er nok, når man kommer fra noget, der har været så godt, så er det svært at give helt slip. Men tns er historie nu jo, og det kommer aldrig til at blive det igen, så det må jeg acceptere og jeg går ind i Chr. Hansen med åbent sind.

Ingen kommentarer: