fredag den 29. februar 2008

Lidt af hvert

I morgen drager vi vestpå igen. Vi skal se et rigtigt idyllisk hus med stråtag og hele pibetøjet. Jesper drømte om det den anden nat, så det bliver vi simpelthen nødt til. Så den står på morgenbrød og -kaffe i bilen igen morgen, fedt, jeg nyder de ture og vi (læs jeg) er blevet rigtig god til at følge en rutebeskrivelse.... det er så stort.

Bagefter kan det være vi kører forbi et andet hus, vi har haft kig på et stykke tid, det ejendomsmægleren ikke er så vild med at vise frem, men det må han jo selv om, så ser vi det bare selv eller det vi kan, udefra.

Bagefter håber jeg, at vi når shoppen i Roskilde, vil gerne ha' købt tingene til Addie og Jespers invitationer og lidt andre småtterier, puh dankortet glæder sig allerede til at blive hevet op af pungen.

Jeg har desværre fået afslag på 2 af de 6 jobs, som jeg har søgt vestpå, men der er stadig 4 chancer tilbage = 66 %. Jeg skal også til samtale om et job i en stor virksomhed, der er tættere på Espergærde end Hørsholm, skal bare lige finde ud af hvordan jeg tackler det, allerhelst vil jeg ha' et job på vestsjælland og der går forhåbentlig ikke lang tid, men hvis der gør, er jeg nødt til at have noget andet, så skal det lige passe at det dukker op på Vestsjælland lige efter at jeg får sagt jatak til et i Nordsjælland, nå, men det må jeg ta' som det kommer.....

1 kommentar:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.