søndag den 31. august 2008

Weekender..

... er alt for korte. Denne weekend er bare fløjet afsted, men jeg har også fået udrettet lidt og så har der bare været lidt småirritationer. Fredag aften var jeg for træt til at scrappe, så jeg så en god film istedet.

Lørdag fik jeg købt maling, så nu skal vi snart ha' oksesteg (den er købt idag). Lørdag eftermidda ryddede jeg op og vaskede tøj. Og endelig skulle jeg scrappe om aftenen, så virkede vores tastatur ikke og selvom man kan bruge musen til meget, så gør det tingene lidt sværere, så jeg droppede det.

I dag har den så stået på storindkøb, tøjvask, oprydning og rengøring og belønningen var at sidde og scrappe her til aften ved et skrivebord, der er plads på og uden at bekymre sig om rodet rund tomkring.

Et nyt tastatur er det også blevet til, jeg får helt abstinenser når jeg ikke lige får tjekket og kommenteret de forskellige blogs, set på facebook, tjekket mail osv. og nu er den allerede slut igen, weekenden.

Ingen kommentarer: