lørdag den 30. august 2008

Oldemor og Oldefar

Jeg fik lavet dette Lo til 1-2-3-scrap udfordringen. Brug kun farverne sort, hvid og grøn og skriv meget journaling. Efter at have siddet et godt stykke tid med mange forskellige slags papirer valgte jeg disse og billederne var jeg slet ikke i tvivl om.

Vi besøgte Oldemor og oldefar sommeren 2004 i deres hjemi Sollentuna nodøst for Stockholm og havde nogle pragtfulde dage. Knap et halvt år senere døde Oldemor og Jesper og jeg tog turen igen derop til begravelse. Da Oscar så Lo'et snakkede han megte om Oldefar, som han savner meget. Det ar godt vi tog turen derop.
Jeg er ganske tilfreds med dete LO.


2 kommentarer:

Jette... sagde ...

Jeg synes det er nogle skønne billeder du har fundet frem...og en dejlig faarvesammensætning.
Knus

Annette sagde ...

tak for for det. Havde ikke lige læst udfordringen godt nok, er ved at finde ud af hvad der er bogstaver, der skulle kun bruges et billede, øv bøv, men jeg er tilfreds med det alligevel.