søndag den 10. august 2008

Sidste feriedag....

I dag har vi holdt vores sidste feriedag. Så nu starter hverdagen igen og på en måde bliver det rart, at få lidt struktur igen. Den sidste uge er børnene kommet alt for sent i seng og vi har sovet længe hverdag.

Oscar starter i 1.a. og jeg starter nyt arbejde, igen, igen.

Jeg er nervøs og spændt, men jeg tror på at denne gang er lykkens gang, det skal det være. Det bliver ren luksus, 5 min på cykel og betalt forkostpause = mere tid til mig, børnene, min mand, hjemmet og scrap.

Det har været en ren hyggeuge, vi har både gjort ting som familie, men også som individualister, så alle har fået behov dækket.

Det fedeste er at Oscar er begyndt at lege rigtig meget med en fra bokken som han også går i skole med.

Oscar er virkelig vokset mentalt det sidste stykke tid, og vi har haft nogle lange snakke de sidste par dage om mangt og meget, han er virkelig blevet bevidst om sine følelser og om hvorfor han reagerer som han gør, og det synes jeg er imponerende, og jeg er lykkelig over at han betror sig til mig. Han vil bare gerne forstå og tænker meget over tingene. Min dejlige dreng, der er blevet alt for hurtig stor.

Ingen kommentarer: