mandag den 4. august 2008

Hvorfor...

... skal der altid være "brok" når man skal holde noget? Man bruger en masse tid på planlægning, invitationer, indkøb og penge på selve festen.

Reaktionen, skægt nok, næsten altid fra de samme, dagen kunne være en anden, maden kunne være anderledes, hvorfor gør I ikke sådan i stedet ?

Og så lige den klassiske også, med eller uden børn ! Nogle "fester" synes jeg er med børn og andre er det passende at det er uden. Selvom jeg elsker mine børn helt op til himlen, synes jeg også det er rart indimellem at komme til "voksenfest", f.eks. et bryllup, så man kan spise den gode mad uden at skulle rende 1700 gange og nyde selskabet og få sludret, hørt talerne osv. Jeg ved at mange af mine veninder også nyder, at blive inviteret uden børn, men et tilbagevendende dilemma, når man inviterer....

Hvorfor ikke bare tænke, gud hvor er det skønt, der er nogle der "gider" invitere mig til fest ? Jeg er træt allerede inden invitationerne er sendt ud.....

Ingen kommentarer: