onsdag den 6. august 2008

Der er noget om snakken....

... der er sjovest på bakken.

Oscar og jeg har været på bakken i dag og råhygget. Det så godt nok lidt uoverskueligt ud da vi kom, da køerne til turpas var ekstremt lange, men der var jo ikke andet for end at vente.... Da vi er næsten fremme står der med "små" bogstaver, denne kasse er kun til kontanter, FU.. , jeg har aldrig kontanter. Så Oscar blev stående i køen og jeg fik jagtet en automat, fik hævet og løb hen til Oscar, og det havde så selvfølgelig været vores tur.Hldigvis for et sødt par der stod bag os, de havde forklaret damen sammenhængen og vi slap for køen igen.

Oscar er blevet rigtig modig, så vi var i den gamle rutchebane og ulven og en masse andet, bl.a. en ny en der sprøjter vand, vi havde ikke lige set at det galt om at skyde "modstanderne", men troede kun vi skulle ramme målskiverne. Vi var gennemblødte og jeg var sur, Oscar ligeså, men da først vi var blevet beskudt og de blev ved med at skyde gik Oscar til modangreb, godt gået min dreng.

Dette gjorde, at var lidt øv. Rende gennemblødte rundt, når solen ikke skinner, er skidekoldt, og vi gik og klaprede tænder og måtte ha' en varm kakao, men vi blev ved med at fryse, øv øv øv. Så vi tog hjem igen, for vi kunne ikke finde døren til Tyrkiet som Oscar drømte om.

Nu har vi så fået et varmt bad og sidder i puttetøjet og venter på at Jesper bliver færdig med stegt flæsk og persillemums. Dejligt.

Tak fordi du læste med :-)

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Hvor lyder det super hyggeligt på trods af kulden.
Er det ikke skønt, at kunne tage afsted med sin store dreng, bare jer to :)
Knus til jer