lørdag den 30. august 2008

Mit arbejde

... er jeg blevet rigtig glad for. Jeg har nu været ansat i 3 uger og d er gået stærkt. JEg har lært en masse om affald, for det er ikke bare affald, der er rigtig mange fraktioner og penge i meget af skidtet.

Det er rigtig fedt at kunne cyke på arbejde, jeg har godt af motionen og børnene nyder det lige så meget.

Jeg arbejder i Navision igen og gensynet var meget positivt, det gør at jeg selvstændigt er gået i gang med en masse ting, finde sammenhængen i regnskabet, afstemme, bogføre osv. og det er rgitg rart.

Jeg har brugt en masse tid på møder også og er hurigt blevet rodet ind i rigtig meget, hvor er kunne tænkes at blve økonomi indblandet, så der bliver lidt at se til. Men det betyder rigtig meget at ha' fået nogle rare kollegaer og chef og en tillid til at jeg kan mit fag, så der bliver jeg hængende...

Ingen kommentarer: