mandag den 1. september 2008

Koffeinchok...

Både Mollie og Jesper har været rigtig meget forkølede og det går ud over søvnen. Mollie vågnede lige efter jeg var gået i seng i går og holdt den kørende til meget sent, jeg tror nok at den var omkring 3.

Pigen lå og vendte og drejede sig mellem os, skulle ned på madrassen, så gik jeg ind i stuen, så græd hun, lidt mere venden og drejen hos far, ind i hendes egen seng, mor ind i seng, mollie ind på madrassen igen, så går tiden.

så da vækkeuret ringede klokken 6 var jeg ikke mange sure sild værd ogMollie var ikke til at få liv i, typisk. Så Mollie og Jesper har plejet deres forkølelse herhjemme i dag med en ordentlig morfar.

Jeg har tilgengæld tømt adskillige kander kaffe på arbejdet for at holde mig vågen, og havde lagt billet ind til en lur når jg fik fri.

Endelig var det min tur til en morfar, men kroppen hvde vist fået for meget koffein, så da jeg havde vendt og drejet mig en times tid stod jeg op igen, men nu er jeg tilfengæld også ved at være putteklar.....

Ingen kommentarer: