mandag den 8. september 2008

Jeg har det skidt....

Sidste weekemd var Mollie syg, Jesper har været det hele ugen, Oscar snotter og hoster og natten til i går føltes min hals som fyldt med glasskår. Det er så gået væk, men jeg er snottet og øjnene er fugtige og det er ikke særligt rart for linserne svømmer rundt og jeg kan faktisk ikke se en s...

Idag har jeg så været til m'de både formiddag og eftermiddag og har siddet og pudset næse og svedt, men jeg har heller ikke haft det så skidt at jeg ville sygemelde mig.

Det var meningen, at jeg skulle til Helsingør efter arbejde efter støvler til mig selv, men mit møde trak ud og Jesper som stadig har det skidt ville gerne ha' jeg hentede børnene. Så jeg gik forbi et smut i min yndlingsbutik i centeret, og hvad finder jeg et par støvler sat ned til 300 kr og som ikke er for brede i skaftet (det er stort set alle støvler til mig), så det var 1000 kr sparet, så jeg fik også lige en skjorte, det hjalp lidt på min elendighed.

Jeg får hentet børn og på vejen hjem punkterer min cykel, så rent øv igen. Nu håber jeg bare vi snart alle 4 er rigtig friske igen, det her snotteri er for hårdt....

2 kommentarer:

Jette... sagde ...

Øv, hvor lyder det slet ikke rart søde :(
Rigtig god bedring til dig og dine kære.
Stort knus og masser af tanker til dig
fra mig

Karina Beck sagde ...

Arme dig det lyder som en rigtig efterårs snot elendighed... Rigtig god bedring.