lørdag den 20. september 2008

Fred og ro...

Det er helt vildt, jeg sidder her foran pc'en, jeg er helt alene hjemme og der er helt stille. Det er sjældent at det sker.

Vi havde Oscars legegrupppe fra 10-14, så der var jeg på, 2 drenge og 1 stille pige 81 pige var syg). Det gik dog langt bedre end forventet Men de hurtige og højtrøstede drenge skal lære tålmodighed til at høre på pigerne og pigerne skal blive bedre til at råbe op. De hyggede sig alle 3, de har spillet, leget gemme, bygget racerbane i hele stuen og været på legepladsen. De 2 der var her ville ikke hjem igen, så kan det ikke være helt skævt.

Nu, er der som sagt stille, børnene er hos Farmor, Jesper er til herreaften og jeg har haft ½ klikendk på besøg, rigtig hyggeligt. Og nu byder jeg roen og overvejer om jeg skal scrappe, klippe stof til puder eller se fjernsyn, det er svært når man ikke er vant til at ha' det hele for sig selv og ikke skal tidligt op med børn i morgen ......

Jeg tror faktisk jeg vil tage en scrapblogrundtur i cyberspace, elsker at sidde og læse og se amdres historier og kreativiteter, bare ikke altid jeg når det.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Annette

Tak for en hyggelig aften med ½ kloiken.dk

Kh

Heidi

Anonym sagde ...

Hej Annette

Tak for en hyggelig aften med ½ kliken.dk

Kh

Heidi