torsdag den 18. september 2008

Motorbølle eller tudefjæs?

Brøndby spiller her til aften, så jeg har fået scrappet lidt igen. Havde ellers drømt om en aften på langs foran fjernsynet, men det er ok, der kom jo pakke igår. så jeg har brugt noget af det nye papir fra Pink Paislee.

Billedet er rigtig gammelt for Oscar er bare ikke særlig stor. Jeg scrapper ikke kronologisk, men med de billeder jeg lige falder for når jeg sidder og kigger igennem og så får jeg jo lige set en masse andre også, og får en tur på Memory Lane.

I den runde står der "a child reminds us that PLAYTIME is an essential part og our daily routine", hvilket jeg nok glemmer lidt i dagligdagen.....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det sødt, og hvor er han dog lille!! :) Farverne er fantastiske. Glæder mig til at se dig og snakke en HEL dag til convention! Hvor bliver det hyggeligt ... :D

Annette sagde ...

Jeg glæder mig helt vildt :-)