onsdag den 24. september 2008

Vores hjem....

.... har jeg længe været træt af, da der trænger til at blive malet over det hele og børnenes værelser trænger absolut til nogle brugbare løsninger, der har hersket kaos i lang tid.

I dag tager Jesper og jeg så i Ikea og håber at købe møbler til børnenes værelser. I sidste uge fik jeg købt stof til nye sofapuder, som venter på at jeg går i gang med at sy. Jeg fik malet radiatoren i køkkenet i søndags, den havde længe irriteret mig fordi den var så grim. Min plan er så at tage lidt af gangen det næste stykke tid, næste projekt er at få slebet og malet paneler i hele hytten, få lappet hullet, malet væggene på badeværelset og fundet på nogle farver til rundt omkring på væggene, finde nye soveværelses lamper osv. Der er nok at gå i gang med.....

Nu vil jeg lige måle børnenes værelser op inden vi drager afsted.....

Ingen kommentarer: