mandag den 15. september 2008

Dagen efter dagen derpå

Det tager lige lidt tid, at komme sig efter en nat uden søvn. Jeg faldt i søvn på sofaen i går aftes, og var alligevel bare træt i morges. Eftersom min kære mand fik lov at sove hele dagen i går, ringede han til mig et kvarter inden jeg havde fri og sagde at han nok skulle hente børn, hvis bare jeg kørte hjem og sov.

Behøver jeg at sige, at jeg fik trampet igennem på vejen hjem.....

Der er bare så koldt på arbejdet, så det tog lidt for lang tid at tø op under dynen, så da jeg havde ligget en time stod jeg op igen. Så det blev kun til lidt "varme" og lidt hvile, ingen søvn.

Så den har heller ikke stået på scrap idag, da jeg stadig er træt og så kom der jo lige Robinson, som jeg ikke kan lade være med at se, selvom jeg synes det er lidt dumt at bruge tid på.....

Ingen kommentarer: