søndag den 28. september 2008

Pandekager....

Medens vi spiste aftensmad i går fandt børnene og jeg ud af at vi skulle ha' pandekager til dessert. Men øv, ingen æg, Oscar gik så på tanken i øs-regnvejr, men heller ingen æg der, så vi kørte til købmanden ad oversvømmede veje.

Hos købmanden rækker Oscar ud efter en pakke med 6 stk, den er billigst tænkte han, men nej, en pakke med 12 var 6 kr billigere. Det er altså heller ikke logik.

Da vi kon hjem gik jeg straks i gang, havde forberedt det meste medens Oscar var på tanken, Jeg hælder dej ud på panden, hvorefter Mollie udbryder " Altsåååå moar, du har vendt den forkert". Jeg var færdig af grin, vidste ikke pandekager kunne vendes forkert.....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Nå for pokker...kan pandekager vende galt, det anede jeg ikke;)
Hvor er det godt observeret lille skat;)
Knus