søndag den 19. august 2007

En ny styrke dukker op..

Efter at have været handlingslammet og ude af stand til at tage en beslutning, føler jeg at jeg har fået en ny styrke idag.

Jeg skal have genopbygget tilliden til manden, jeg har valgt at tilgive ham, stikimod alt sund fornuft, så nu håber jeg, at han ikke misbruger den tillid og den tilgivelses, selvom tilgivelse skulle være betingelsesløst, så afhænger det også for mig af at han ikke svigter den.

Styrken fik jeg efter en længer samtale em min lidelsesfælle, som spurgte direkte ind til hvad jeg ville og om jeg kunne, den bedste og mest givende samtale, jeg har haft længe. Jeg vil give mit ægteskab chancen, det er jeg nødt til, og ingen skepsis til min beslutning fra ham, men han gav mig troen på at jeg kan og at jeg har styrke, tak, du ved hvem du er.

JEg vil gå ind for, at vi kan for det til at fungere af hele mit hjerte, men jeg skal nok også have styrken til at klare det, hvis ikke det lykkedes, så ved jeg at jeg har gjort hvad jeg kunne for mig og mine børn, jeg er bare ikke parat til at give slip endnu, det bliver jeg nok aldrig, men jeg vil kæmpe indtil jeg må sande at kampen er tabt. Men lige nu vælger jeg at tro på det.

Ingen kommentarer: