tirsdag den 27. januar 2009

Sygdom...

.... det kører bare i ring herhjemme. Begge børn havde 2 omgange syfdom i december. De sidste 3 uger har Jesper været syg, rask, syg, rask. I onsdags fik jeg pludselig en dyne for øret, da jeg sad til forældremøde nede i børnehaven. Da jeg kom hjem gjorde det bare ondt, så vidste jeg jo godt hvad klokken var slået. Jeg tog afsted på seminar torsdag med resterne af Mollies pencillin og godt med panodiler.

Fredag da jeg hentede Oscar i SFO'en klagede han over ondt i øret, vi gik ned til lægen og der blev udskrevet pencillin til os begge. Oscar mente nede hos lægen, at han var blevet stor nok til pilleformen, men hold op en kamp med at få ham til at tage dem. Han var så bange for, at han ville blive kvalt i dem. Til sidst blev han lovet 100 kr for at sluge dem, 20 kr hoppede han ikke på. Nu, da han har lært det, går det så nemt og han er så stolt.

Oscar er sådan set kommet sig hurtigt, det er værre med moderen, min krop har det som om den er blevet gennembanket og jeg har det bare rigtig skidt. Vi har været hjemme Oscar og jeg og råhygget og plejet os selv. Nu skal vi bare være friske igen, for Oscar har fødselsdag på fredag og får alle drengene med hjem. puha.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Øv søde pige...du så heller ikke så godt ud i lørdags.
Jeg håber at du er ovenpå igen.
Tanker til dig fra mig:)