onsdag den 14. januar 2009

Award


Jeg har modtaget denne award fra Linda, som lige har fået ny blog og den er absolut et besøg værd http://lindaskrea.blogspot.com/ , tusind tak for det.


Den skal gives videre til 8, men jeg kender ikke lige så mange der skriver blog, men foreløbige vil jeg uddele den ene til http://frujeppesensblog.blogspot.com/ . Der på sin måde bruger bloggen på samme måde som jeg brugte min i starten. Tak for, at jeg må læse med !!!!
Jeg kan se, at der har været mange ekstra besøg de sidste dage, så jeg ærgrer mig lidt over at jeg ikke har været så flittig herinde det sidste stykke tid. Jeg har haft travlt med årsregnskab, efter nytår er jo i min branche ofte den travleste. I dag er jeg så blevet færdig med regnskaberne, så nu skulle der blive tid og overskud til scrap igen.
Helt på den lade side har jeg dog ikke været, jeg har fået lavet 2 lo'er som bare lige mangler lidt detaljer, 12 fødselsdagsinvitationer til drengene fra Oscr klasse (glemte selvfølgelig at tage billeder) og 5 fødselsdagsinvitationer til familien, også her strejkede fotografen.
D. 7. februar scal jeg til Scrap'n'dream og glæder mig som et lille barn, der skal scrappes, snakkes, grines, hygges og shoppes igennem, det bliver så fedt.


1 kommentar:

Jette... sagde ...

Arhh, nu tuder jeg jo...1000 tak for dine ord og for awarden:)
Knuser til dig