tirsdag den 20. januar 2009

Abstinenser....

Fredag lånte jeg min papirskærer ud til vores niece efter at ha' hjulpet hende på vej til konfirmationsindbydelser. Jeg betingede mig, at jeg skulle ha' den tilbage senest søndag og den blev tilbagelveret som lovet.

Men lørdag aften fik jeg bare lyst til at scrappe, nettet var nede, ingenting i fjernsynet, ingen ugeblade osv., men det er lidt svært uden en papirskærer. Det ironiske er, at havde den været hjemme havde jeg sikkert ikke fået lavet noget alligevel.

I går eftermiddags fik jeg så printet et billede ud og begyndte at finde papir medens børnene stadig var oppe, det plejer jeg aldrig at gøre før de er kommet i seng. Jeg fik startet LO'et i midten af 2 børn, der begge snakkede som om de fik penge for det og pillede i alt, men abstinenser havde jeg.

Jeg sad hele aftenen i går kun afbrudt af Prison Break, som jeg slet ikke kunne fokusere på, men blev færdig med et bidrag til skitsekonkurrencen hos Dreampapers. Så det bliver uploadet efter d. 27. januar 2009.

Glæder mig vildt til at scrappe videre i aften.

1 kommentar:

Linda K. sagde ...

Lyder skønt at du får scrappet lidt, glæder mig til at se hvad du får lavet! Der ligger en hilsen til dig her: http://lindaskrea.blogspot.com/2009/01/award-et-kort.html