lørdag den 10. januar 2009

Årsregnskab

Det er i denne tid, at jeg er ved at bevise mit værd. Er stort set færdig med mit eget regnskab og det ser yderst fornuftigt ud og jeg er godt med. Timerne på afstemning og ompostering i hele efteråret kommer mig tilgode nu.

De sidste par nåneder har jeg hjulpet en anden afdeling pga sygdom og travlhed, det har været ganske udfordrende og jeg er blevet taget godt i mod her også. Mit kontor har været godt besøgt af dem fra denne afdeling, der lige skulle hjælpes, lige spørge og lige forklare osv. , da det er nu alt skal være på plads. Det er det stortset også her.

I sidste uge blev jeg så spurgt om ikke også jeg lige kunne hjælpe en anden afdeling (underafdeling til den jeg hjæper), da de havde været ramt af langtidssygdom den sidste 1½ måned, jo, jo, jeg gik i gang og er kommet godt med her også.

Chefen for den anden afdeling kom så ind til mig forleden med mange rosende og takkende ord, det varmede meget. Jeg er glad for at kunne hjælpe når det brænder op, så det var heldigt at jeg var så lang med mit eget regnskab. Nye projekter bliver så efter torsdag når regnskabet lukker.

Tjah, hvad kan jeg sige, der er udfordringer i affald, afføring (kloak) og slam (rensenalæg).... ,men så læmge jeg holder mig til regnskabet så går det nok.....

2 kommentarer:

Linda K. sagde ...

Hej Annette.
Jeg har givet dig en lille award, se på min nye blog.
Lyder til at det går strygende på dit arbejde, det er bare fantastisk. God søndag. :)

Jette... sagde ...

Søde Annette...folk kommer til dig, fordi de ved at du er super god til det du laver...det er positivt, at læse.
Jeg synes du er sej!
Knus fra mig