mandag den 29. december 2008

Jul med skoldkopper....

Endelig har jeg fået scrappet, der har været alt for meget at se til og for meget at bryde min lille hjerne med det sidste stykke tid. Samtidig har der rodet frygteligt herhjemme og så har jeg lidt svært ved at koncentrerer mig og falder sammen foran fjernsynet eller bruger latterlig meget tid på et æigegyldigt spil.

Nå, men faktum er at disse billeder er fra juleaften sidste år, hvor Mollie havde skoldkopper. Papiret er fra My Minds Eyes og er fra den nyeste månedspakke.Tjah, hvad kan jeg sige, papiret var rødt og i år til jul havde Mollie lilla kjole på og sidste år rød kjole, så derfor blev det fra 2007. (Tøj- og papirproducenter burde snakke sammen). Men jeg har lige sendt det ind til udfordringer på 1-2-3-scrap, se link andetsteds på siden, ig jeg er i god tid, der er nemlig først frist til midnat.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Smukt som altid:)
Knus