torsdag den 4. december 2008

Glat....

I morges var vi lidt sent på den og vi havde vurderet at Oscar havde det rimeligt ok, så han skulle i skole. Jesper var smuttet ned for at skrabe is af bilen og børnene og jeg skulle afsted på cykel. På vej ud af døren bryder Oscar hulkende sammen, hovedet gør ond og moderen ved jo godt hvordan det føles.

Planen blev lavet om . Oscar og jeg ville følge Mollie i børnehave og så vække farmor (hun var blevet lidt adviseret i går). Så var der lige det at Oscars cykellås var frosset fast. Ny plan igen. Mollie sat i cykelstolen og så over mod farmor. Der var p.... glat, så vi var ved at stå på bagdelen flere gange. Lige før vi er hos farmor er der en lille bitte bakke, og jeg knækkede totalt sammen af grin, jeg kunne ikke komme op af den med cyklen og Mollie, gled bare baglæns. Oscar måtte hive fat i cyklen og mig, så lykkedes det, vi var ved Farmor.

Så kunne Mollie ikke komme ud af cykelstolen, der sad et stykke is fast, Jeg overvejede, at låne en saks og klippe selen over, men det kræver jo en ny cykelstol. så i stedet fik jeg møvet hende ud af selen med stort besvær.

Oscar blev afleveret og så afsted mod børnehaven. Det foregik gående, da selen stadig ikke kunne komme op, så Mollie ikke kunne sidde der og så turde jeg simpelthen ikke at cykle, når hun også sidder bagpå, for så er det hende der ryger med i faldet. Det var sindsygt så glat der var.

Emdelig på arbejde lidt over ½ time for sent.

Oscar har så været hos farmor hele dagen og han har været rigtig skidt. Så jeg valgte at køre til vagtlægen med ham, da vi faktisk var overbeviste om at bl.a. havde halsbetændelse, men podningen var negativ.

Nu håber jeg bare han kommer sig, for vi skal i biffen lørdag formiddag og se Madagascar 2, og jeg er sindsyg træt.

Ingen kommentarer: