søndag den 21. december 2008

Julefrokoster....

Så har jeg taget min ration af julefrokoster i år, 2 fredage i træk.

Sidste fredag var jeg til julefrokost nede på forvaltninget, for det administrative personale. Det var tema-julefrokost, og temaet i år var Lucky Luke. der var rigtig godt pyntet op og maden var i westernstil, rigtig gennemført. Jeg fik snakket med dem jeg har lært at kende dernede og med en masse jeg ikke kendte, fik drukket øl og danset. Rigtig god julefrokost.

I gå var jeg så på Kronborg Havbad med gutterne ude fra Skibstrup, og det var rigtig god mad, traditionel julefrokost. Efter kaffen var vi en tur på værtshus, så jeg fik igen en del øl og sluttede af med ir´sk kaffe, der gik lige i hovedet. Men rigtig hyggelig aften.

De sidste 2 fredage har jeg uden at være stangstiv, bare lettere overrislet, drukket mere alkohol end jeg har gjort de sidste 3 år, helt vildt, men jeg har hygget og moret mig med nye kollegaer og er taknemmelig for at jeg ikke længere er ansat i Hørsholm.

2 kommentarer:

Jette... sagde ...

Dejligt at høre, mellem linierne, at du er faldet til søde.
Et godt job er alfa og omega...og en god julefrokost er ikke at kimse af;)

Anonym sagde ...

Hvor lyder det bare godt at du har haft nogle gode julefrokoster! Og jeg er glad for at høre at du er faldet godt til på dit arbejde, det ved vi jo alle at det betyder SÅ meget.
kh Linda