onsdag den 19. november 2008

Tanker...

Jeg har brugt alt for meget krudt på at tænke det sidste stykke tid, og så er det jeg stadig ønsker mig en pauseknap til hjernen. Jeg vil ikke komme så meget ind på det, men forskellige reaktionsmønstre og udtalelser i vores omgangskreds ramte mig. Og det er jeg ikke så god til at sortere fra.

En lille peptalk fra manden forleden gjorde det lidt bedre, jeg skal fokusere på vores lille familie (inderkredsen) som det primære og den fungerer bare super og det er jo det primære uden den er der intet andet, der fungerer. Kreds 2, er vores gode venner og det af familien, der nu hører til her, og det er super også. Dem der så er ude i periferien er det så jeg skal være "ligeglad" med, men som sagt er jeg ikke altid lige godt til det. Jeg arbejder stadig på, at sortere latterlige kommentarer fra (de siver bare ikke lige igennem) og jeg skal blive bedre til at sige fra i nu'et. Så jeg ved egentligt godt hvor mit "arbejde" ligger, det er bare så svært når man er mig. Men sådan er det.

Nu vil jeg prøve, at distancere mig fra det og få gang i scrapperiet og bloggen igen.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej altså, Annette. Du må ikke være "ligeglad" med mig - glæder mig rigtig meget til at se dig på Lørdag og du ved at du kan ringe hvis du har brug for at råbe og skrige :). Skal nok lytte - eller kaste tlf ud af vinduet - hehe.

Annette sagde ...

Linda du er ikke ude i periferien.... JEg glæder mig også rigtig meget til lørdag.

Jette... sagde ...

Godt skrevet min skat!
Jeg er sikker på at dem der kender dig godt, ved hvor de hører til i dine *cirkler*, og dem der ikke fatter en brik...ja, de kommer bare ikke længere, synd for dem. De ved ikke at de smider guld på gaden, ved at behandle dig skidt. De er små mennesker søde, og dem skal du bare sorterer fra.
Stort knus fra mig:)