torsdag den 13. november 2008

God mad...

I går var jeg til møde med nogle leverandører og samarbejdspartnere. Mødet tog et par timer og efterfølgende var vi inde og spise på Madam Sprunck i Helsingør. Et meget hyggeligt og "fint" spisested, så fint at jeg ikke lige forstod alt på menukortet og noget af det jeg forstod havde jeg ikke lige lyst til at spise. Ja, jeg er lidt kræsen, men bl.a. brisel virker ikke lige så appetitligt synes jeg.

Jeg endte med en oksefilet til hovedret med fire kartofler på størrelse med glaskugler og lidt sauce og 50 perleløg. Det smagte rigtig godt, selvom de burde ha' byttet om på mængden af kartofler og løg efter min smag.

Til dessert fik jeg en rigtig kaloriebombe, chokoladetallerken, med 6 forskellige chokoladeanretninger, mums, så er det godt jeg snart skal ind i fitnesscenteret :-)

Jeg var hjemme omkring klokken 22, så det var en lang arbejdsdag, men anderledes og egentlig hyggelig. Det er første gang jeg har været ude og spise på den måde. Næste møde skal holdes i april, så der skal jeg med flyveren til Ålborg og garanteret på fin restaurant igen.

Ingen kommentarer: