fredag den 7. november 2008

Ny stue.....

Sidste år, da Jesper i en kort periode flyttede hjemmefra, aftalte en veninde og jeg, at nu skulle hele hytten males. Vi rider bare ikke lige samme dag som vi sadler, men vi har snakket længe om det. og resultatet har været værd at vente på. I fredags blev loftet malet første gang og lørdag blev loftet malet anden gang og væggene fik en ordentlig omgang også. Det er altid hyggeligt, at have maler på besøg, vi får snakket om en hel del imedens, selvom der til tider hersker kaos omkring.

Lørdag formiddag da jeg skulle skrue alle mine scraphylder ned af væggen blev jeg lige sat skakmat af min 7-årige søn. Jeg stod med en skruetrækker og skruede og skruede og kunne godt se, at det kom til at tage rigtig lang tid. Oscar spurgte ”hvorfor bruge du ikke skruemaskinen? nu skal jeg vise dig hvordan den fungerer”og så skruede min søn samtlige skruer ud….. og jeg måtte ringe til Jesper og fortælle ham, hvor taknemmelig jeg er for at han har lært vores søn at håndtere værktøjet.

Sent lørdag aften rykkede Jesper og jeg møbler på plads og hylder og lamper osv. kom op de følgende dage. P.t mangler der lidt billede på væggene, men jeg skal lige finde ud af vhor de skal hænge før Jesper får lov at bore huller i mine fine vægge.

Tusind tak for hjælpen Helle, hvornår kommer du og spiser gammeldags oksesteg ?

Ingen kommentarer: