søndag den 23. november 2008

Hyggescrap

I går eftermiddags var jeg til hyggescrap hos Karina i Slamgerup. Jeg havde taget julepapir med for jeg skal ha' lidt mere gang i julekortene, hvis de skal nå frem til denne jul. Det sværre ved dette års julekort er at jeg havde lovet at jeg kunne lave dem af rester fra alle de senere års julekortproduktion.

Vi kom til at køre en tur forbi en scrapbutik i Slangerup og ja, jeg kom derfra med lidt nyt julepapir og det hjalp på inspirationen. Så jeg fik lavet nogle kort. Desværre kunne jeg ikke blive så længe, men sådan er det. Arrangementer har det med at falde sammen, men jeg håber at vi får det gjort lidt oftere.

Det var egentlig meningen at jeg ville lave et LO færdigt som jeg startede på før vi fik malet stuen. så har alle mine hylder og ting været nede og nu kan jeg simpelthen ikke finde det, ledte hele fredag aften. S.... irriterende, jeg har nok helt bevidst lagt det et godt sted, så det ikke blev bukket, hukommelsen svgter bare lidt...og hvis jeg printer billederne ud igen, så dukker det garanteret op....

Ingen kommentarer: