lørdag den 5. juli 2008

Nyt job...

Fredag, for en uge siden, var jeg til en jobsamtale om morgenen. Jeg var dernede for lidt over 2 år siden, lige før jeg fik jobbet hos taxa, så samtalen var egentligt hurtigt overstået. Hele ansættelsesudvalget ( 4 personer) kunne huske mig fra dengang og jeg kunne huske en del også vedrørende jobbet, så det var helt ok. Jeg havde egentlig skudt det lidt ud af hovedet, da jeg ikke troede de ville betale for guldet.... :-), men en time efter samtalen blev jeg rimget op, de ville ha' mig og mit lønkrav gik var gået igennem.

Så gik det ligepludselig stærkt, medens jeg bare vimsede rundt omkring mig selv. Da vi skulle rejse om aftenen fik jeg sendt min chef en mail med min opsigelse, og fik sendt den på posthuset også..... puha. Jeg har længe ønsket mig et nyt job, men får også mød dårlig samvittighed ved at sige op. Samtidig håber/ved jeg at det er det rigitge at gøre, jeg har fået ondt i maven i lang tid, når jeg parkerede der om morgenen og det er bare ikke rigtigt.

Fra august kan jeg så cykle på arbejde på 5 min, så alene ved at spare transporten får jeg et helt nyt liv forærende...., jeg håber at dette job er det rigtige, så jeg kan få lidt stabilitet over mit arbejdsliv igen og slippe for alle de ansøgninger og samtaler......, men jeg glæder mig til at starte der.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

STORT tillykke med dit nye job, supert at du fik det. Jeg håber du bliver rigtig rigtig glad for det, og at det ligger kun 5 min. væk er jo nærmest guld værd.