søndag den 20. juli 2008

Lille Rose

Så tørrede glimmerlimen. Billedet er fra Tyrkiet, Mollie og Julta, hvilket betyder lille rose. Julta var så sød mod Mollie, så efter hende i poolen, var om hende, så blid og køn en pige. Mollie var også vild med hende, selvom de ikke forstod de hinanden på ord var der et eller andet mellem dem. Døm selv, jeg synes hun er ekstrem køn.



På "skiltet" står der " Love is the poetry of the senses" Det eneste, der irriterer mig lidt er, at der skulle ha' været sommerfugle istedet for knapper (de var i pakken jvf. lidt nedenunder), og jeg kan huske jeg havde dem i hånden og lagde dem et godt sted......

Papiret er fra Octoberafternoon og jeg har brugt en skitse fra littlebookof sketches.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

To smukke tøser, på hver deres måde...
Knus :)