lørdag den 5. juli 2008

En god nats søvn....

I nat har jeg bare været væk og jeg mener helt væk. Jeg tændte for fjernsynet,d a jeg lagde mig og der skulle lige være reklamer, så ville nyhederne starte, passede perfekt, men jeg så dem aldrig. Skønt at der var en rimelig temperatur uden aircon og en dyne...

Jeg har sovet mærkeligt på ferien, det var varmt og vi lå og skruede op og ned, tændte og slukkede for aircon'en, det blev hurtigt for koldt, når man kun ligger med et lagen og igen hurtigt for varmt. Brokkehovedet Annette. Begge børn lå også i sengen, og specielt Mollie ligger meget uroligt. Så nattesøvnen var ikke noget at råbe hurra for, men hyggeligt var det....

Middagslurene var til gengæld gode, og det var der dømt dagligt efter frokost, da børnene var længe oppe om aftenen og fordi det simpelthen var for varmt til at være ude....

Jeg elsker min seng, dyne og hovedpude, så gensynsglæden var stor da jeg lagde mig.

Ingen kommentarer: