søndag den 8. februar 2009

Scrap'n'dream...

.... var i går. Jeg pakkede bilen fredag aften, endte alligevel med at tage alt for meget med. Lørdag morgen kørte jeg hjemmefra klokken 7.20 til Slangerup efter Karina, derefter til gundsømagle efter Linda og så til Høje Taastrup med bilen læsset af scrapsager. Vi burde ha' en Stationcar, men det blev pakket godt.

Scrap'n'dream blev holdt i et stort konferencelokale på et hotel og der var 5 butikker med. Der var fri kaffe, popcorn og softice samt frokost og aftenbuffet, det var så godt.

Dagen levede fuldt op til mine forventninger, som sædvanlig fik vi pjattet, sludret, scrappet, shoppet og råhygget hele dagen, jeg elsker de dage.

Denne gang var det hele 12 timer (2 timer mere end sædvanligt) og de fløj bare afsted. Jeg har dog været produktiv i år og fået lavet hele 4 lo'er, bliver dog først lagt herud i morgen, da jeg lige skal ha' tilføjet et par detaljer.

For første gang nogensinde, tror jeg, vandt jeg på indgangsbilletten, 1 boks fyldt med embellishment, skønt. Dankortet blev også luftet lidt, fik købt nogle punch, lidt papir og pynt og så er jeg blevet den lykklige ejer af Glimmermist, en fantastisk opfindelse.......

Jeg kom hjem, ca. 22.30 i går aftes og fik båret alle tingene op og pakket ud, så det blev halvsent inden jeg kom i seng, da jeg jo også lige havde lyst til at sludre med manden min.

Lige nu, er jeg så træt at jeg kunne sidde op og sove, for jeg var rigtig tidligt oppe igen i morges, da vi havde et arrangement, så nu skal jeg ind i putkassen.

Til sidst lige et kæmpe tak for i går til alle tøserne der var med og som læser med her, fantastisk dag og jeg glæder mig til næste gang.

1 kommentar:

Linda K. sagde ...

Selv tak for sidst, Annette, super hyggeligt som altid, og du rendte vist med effektivitetsprisen ved vores bord, hva'? :D NÆSTE gang skal jeg også scrappe mere ... jaja!!! Glæder mig til at se de færdige ting!!!