tirsdag den 10. februar 2009

Lo'er

Så har jeg gået lavet et par detaljer på mine lo'er fra i lørdags og også fået fotograferet dem.... Stort :-)

Dette her startede jeg på i efteråret, før vi fik malet stuen og alt var pakket væk. Siden har det været væk og vupti så dukkede det op på Scarp'n'dream, lå gemt i nogle af alle mine ting. Billederne er fra en Sverigestur i sensommeren sammen med Helle og Laura. Papiret er fra BasicGrey og jeg har brugt glimmemist til sommerfuglen.


Dette er lavet af nogle papirrester, jeg tror det er Basicgrey og Bloom, jeg har haft brugt bagsiden før. Billederne er Mollie, der tegner et puslespil, dvs. blanke brikker, man selv skulle farvelægge. Det er måske blevet lidt for pink :-)



Det her er fra en efterårsdag ved stranden også sammen med Helle og Laura (har tidligere lavet et med Mollie). Jeg er så glad for dette her, jeg synes det er blevet rigtig godt. Kan ikke huske hvad papiret er, men det er købt på Scrap'n'dream.

Faktisk nåede jeg et LO mere, men det vil jeg lige vente med at vise, da jeg sender det ind til Dreampapers skitsekonkurrence.

Ingen kommentarer: