søndag den 22. februar 2009

Næsten alene hjemme....

Jesper kørte ved 15-tiden idag til et arrangement, det ligger så langt væk at han overnatter. Så børnene og jeg har været alene hjemme idag. Vi havde så gæster til aftensmad, dejligt. Efter der har vi hygget, læst historier og puttet.

Efter børnene kom i seng, tændte jeg stearinlys over det hele og har siddet og råhygget med scrap, en skitsekonkurrence til 1-2-3-scrap. Det tog mig en evighed at finde billeder og papir, men jeg synes jeg har fået et rigtig godt resultat til trods for, at alt blev væk for mig (og ingen at gi' skylden) og jeg nok mangler min staveplade eller nok et læsekursus :-) Er bogstaverne der det er sorte ?

Både børnene og jeg har haft det lidt mærkelig med at Jesper ikke er hjemme i nat, men sådan er det og det er jo også sundt at savne...., men nu vil jeg vist hoppe i seng, hvis der er plads, begge børn ligger i vores seng ;.)

Ingen kommentarer: