tirsdag den 17. februar 2009

Annette 2 år

Det ikke kun i opførsel/indstilling jeg nogle gange er 2 år. Jeg bliver simpelthen ramt af alt i øjeblikke fra mellemøresbetændelse til øjenbetændelse. Nu må det snart ha' en ende.... Jeg kan godt forstå små børn skriger, når de har ondt i øret og øjenbetændelse er bare irriterende. Mine øjne klør og svir, løber i vand og i jeg kan slet ikke fokusere på noget, at læse historie for Oscar var lidt af en udfordring, øv.

Det var meningen jeg skulle sidde og scrappe her til aften, da jeg er i gang med et 15*15 album til en fødselsdagsgave. Fødselsdagen nærmer sig og jeg er kun noget ca. halvvejs, endnu mere øv.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Det lyder somom du gik til lægen søde...det er jeg glad for, det så ikke så godt ud i går:(
God bedring til dig.
Kram fra mig