tirsdag den 17. juli 2012

Samme dag næste år...

er titlen på en film af Lone Scherfig som jeg så få kort tid siden og den rørte mig helt ind i sjælen. Jeg fandt ud af at den er lavet over en bog af samme navn skrevet af David Nicholes. Jeg fik boghandleren til at skaffe den hjem og gik i gang med den - herligt at kunne læse for fornøjelsens skyld frem for pligt. Bogen var med på Kos og jeg fik læst i flyveren, ved poolen og enhver ledig stund. Bogen rørte mig endnu mere end filmen og solbrillerne skjulte mine stortudende øjne ved poolen......

Jeg blev færdig med bogen den anden sidste dag på ferien - man læser og læser og læser for at vide hvad der så sker og når bogen slutter bliver man bare helt ærgerlig. Så går der lige et stykke tid hvor den skal fordøjes. Absolut en bog der kan anbefales, og husk solbriller.

Nu er jeg så nødt til at se filmen igen :-)

Ingen kommentarer: