mandag den 30. juli 2012

På afveje....

Forrige weekend var jeg til kreakaffe hos en meget værdifuld veninde - vi fik ordnet hele verdenssituationen, medens vi var lidt kreative med hver vores.


For en gangs skyld prøvede jeg at være forberedt på hvad jeg skulle lave inden, dvs. jeg fik fundet papir og mulige thickers og pynt frem inden. Dette bevirkede, at jeg kun skulle gå en gang op ad trapperne.

Billede på Lo'et er af Mollie i Djurs Sommerlan, der selvfølgelig tager turen den forkerte vej ned ad vulkanen. Jeg fik det tilfældigvis på billede, da jeg stod og fumlede med vores nye kamera og slet ikke opdagede hvad der var ved at ske. En tur der kunne være gået rigtig galt endte med kun hudafskrbaninger på knæ og hofter.


Papiret er godt nok gammelt - har lværet i skabet længe og er fra Basic Grey - kioshi, Thickers - Rootbeer Float, lidt knapper og sommerfugle der har fået lidt Stain og glitter glue.


1 kommentar:

Jette... sagde ...

Jeg elsker vores kreastunder:)
Tak for dejligt selskab.
Stort knus