mandag den 30. juli 2012

Friends 4-ever...

Oscars bedste ven Valdemar flytter til Schweiz i morgen. Forrige uge lavede drengene en maraton, en nat hos Oscar og så en nat hos Valdemar. Efter vi havde spist tog Jesper de 2 drenge i biffen, hvor de så Spidermann. Denne aften fik jeg fundet et billede som Valdemars mor sendte en gang i starten af året. De 3 drenge Oscar, Valdemar og Magnus havde stået i køkkenet og råhygget sig.


Papiret er den fantastike drengeserie Awesome-serien fra Simple Stories, Thickers - Elm  og lidt fra gemmerne. Synes klistermærket "cokin' up some FUN" var som skabt til disse djelige drenge.

Valdemar fik LO'et og han blev så glad og jeg fik de dejligste ord fra Valdemars mor næste dag. Billedet kommer til at hænge på hans nye værelse og jeg håber, at deres venskab består.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Valdemar lyder som en sød dreng, og jeg ved at Oscar er en dejlig unge, så deres venskab skal nok holde:)

Knus fra mig