torsdag den 16. august 2012

Svømning...

Jeg går hjemme for tiden og efter at have brugt et par uger på at sidde og kigge ud i luften samt at få en masse praktiske ting på plads mht. fremtiden er jeg blevet vildt sporty. Jeg løber ca. hveranden dag, de dage jeg ikke løber cykler jeg en lang tur eller tager i fitnesscenteret.

Forleden fik jeg en stor lyst til at svømme igen, men ejede kun en badedragt, der er flere numre for lille. Så jeg var ude at investere i en...

I går cyklede jeg så ind i svømmehallen og fik svømmet 1000 m, der var kun 4 andre derinde, så det var så fredfyldt, ren terapi. Fandt dog ud af at jeg var nødt til at købe svømmebriller også, så dem fik jeg købt efterfølgende. 

Med et 10-turs kort skulle jeg gerne komme ind og svømme et par gange om ugen indtil jeg skal starte på arbejde igen. Derefter håber jeg, at kunne nå ind i DGI-byens svømmehal inden undervisningen starter om aftenen.

Ligenu glæder jeg mil til at svømme igen i morgen.....


Ingen kommentarer: