torsdag den 16. august 2012

Et sidste farvel...

Jeg fik lavet et af de svære kort idag - og havde søgt lidt råd/inspiration op Scrapsisters forum, der får man brugbare svar lynhurtigt. Min mening var at det skulle være et meget enkelt kort passende til "humøret" på sådan en dag, Jeg synes, at det lykkedes og blev et smukt enkelt kort og blomster er bestilt.


Det er papir fra PION - Vänter på tomten II - fantastisk serie og så lidt blomster fra gemmerne.

Afdøde er jeg ikke tæt på, men har været til mange familiesammenkomster med ham, da han er i min mands svogers familie. Han var en meget rar og lun mand som vil blive savnet efter et alt for kort liv og meget hurtigt sygdomsforløb.

Sender mange tanker til hans dejlige kone og skønne børn.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Meget smukt og enkelt...