tirsdag den 13. september 2011

Ikke ryger.....

Jeg må vist være blevet en "rigtg" ikke-ryger efter at have været røgfri i knap 2 år....

Mollie går jo til gymnastik om tirsdagen i Hornbæk og jeg har 1½ time at fordrive medens hun er til træning. Idag skulle jeg bare lige handle et par småting og så var planen at gå ned på cafeen og få lidt at drikke (så jeg kunne forsvare at sidde derinde og læse lektier).

 Da jeg gik ind på cafeen lagde jeg godt mærke til at der var en, der sad og røg, men tænkte pyt, bestilte og satte mig til at læse. Akdrig har jeg drukket en cola så hurtig og jeg fik kun læst knap 1 side, så var jeg nødt til at gå. Det viste sig, at samtlige 10-15 gæster sad og røg, men selv om døren var åben kunne jeg ikke holde det ud. For 2 år siden havde jeg tænkt fedt, endelig et sted hvor jeg må ryge, så havde jeg sat mig ind , bestilt, siddet og læst og syntes, at det var rigtig hyggeligt. Jeg gik igen, med lugtende tøj og hår,  hen til bageren og købte en kage, hen til skolen igen og så satte jeg mig på gulver på gangen foran gymnastiksalen og læste - ingen røg her :-) og jeg fik læst adskillige sider.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Er der allerede ved at være gået 2 år...hvor går tiden stærkt:)

Du er sej og du er viljefast
...stor respekt:)

Knus