søndag den 11. september 2011

Logistik i hverdagen !

Jeg skal love for at hverdag for alvor er starten hos os igen efter sommeren.

Begge børn skal jo have lov til deres interesser plus at forædrene (nok primært moderen) har et ønske om, at begge børn skal lære at svømme.

Så vores uge ser således ud:

Mandag : Mor i skole
Tirsdag : Mollie til springgymnastik
Onsdag :  Oscar til spejder
Torsdag : Mor til Attack
Fredag : Mollie til svømning
Lørdag :  INGENTING
Søndag : Oscar til parkour

Jesper har så tået tjansen med at få hjemmet til at hænge sammen..... og sørge for mad medens jeg står for til go fra fritidsaktiviteter og får læst lektier medens jeg "venter".

Mollie var til sin første gymnastik i tirsdags hos den strenge træner og det fik super fint. Ingen forældre i salen til at forstyrre og man laver gymnastik når man er kommet ellers kan man gå igen, elsker disciplin :-)

Svømningen stod begge børn på venteliste til og indtil videre er det kun Mollie, der har fået plads og heldigvis på en ledig dag.

Oscar fortsætter til spejder og besøget fra Sydafrika i sommers har virkelig givet ham en ekstra dimension. Han har fået styrket nogle venskaber og skal til at tage knivmærket.

Parkour har han valgt at fortsætte med sammen med en ven fra klassen. Han kørte lidt surt i det sidste sæsom, men mes fordsi træneren aflyste konstant, så røg entusiasmen hos ham. MEn i år skal han gå hos nogle unge fyre i Humlebæk, så det har jeg store forventninger til.

Og hvad kan jeg sige, jeg er igang med strategik ledelse på SDU, ekstremt spændende, men for fanden der er meget at læse og så på engelsk. Så jeg bruger ekstrem meget tid på lektier dette semester :-)

Samtidig er jeg jo blevet så afhængig af BodyAttack, at jeg er nødt til at fortsætte om der om torsdagen.... nå nu jeg har måtte skære de andre dages træning væk.

Men alt dette kunne ikke lade sig gøre uden Jesper, der altid står klar med maden ! Man keder sig aldrig i en børnefamilie, men kunne godt ønske sig lidt mere tid ! Og lidt flere penge i den måned, hvor det hele skal betales.....

Ingen kommentarer: