søndag den 18. september 2011

Hovedpine...

Efter at have været hovedpinefri i næsten 2 år, har jeg haft et par anfald her på det sidste. Det første startede på Mollies første skoledag og varede et par dage. Det næste startede sidste fredag og varede hele weekenden, det slap ikke rigtig i løbet af ugen og tog til i løbet af torsdag/fredag og kulminerede lørdag efter Mollie og jeg havde været på shoppetur i Helsingør - et must, da vi skulle have nogle gaver på plads og samtidig et mareridt, men jeg tror det undgik Mollies opmærksomhed.

Jeg tror, at det er en kombination af dårlig søvn i lang tid samt omstruktureringer, der optager tankerne lidt for meget. Men om eftermiddagen tog ejeg en migrænepille og gik ind for at ligge en time. Kroppen var simpelthen så træt, da uret ringede efter en time, at det blev slukket.

Jeg fik en lur på knap fire timer i det hele, og hvilken fantastisk søvn og resten af weekenden har været uden hovedpine... og jeg har kunne rette lidt op på tiden med børnene og Jesper, oprydning/rengøring og lektier.

Jeg bliver i rigtig dårligt humør at hovedpinen og frygter, at den er kommet tilbage på fuld styrke. Men jeg håber, at det bare kræver, at jeg får lidt styr på omstruktureringerne i mit hoved og får min søvn. Andet kan jeg slet ikke overskue...... at være fri for den evindelige migræne så længe, har jo givet mig et helt andet liv :-)

Ingen kommentarer: