lørdag den 25. oktober 2008

Stor dreng....

I går var Oscar i legegruppe hos en dreng fra klassen. Jeg skulle hente ham kl 16, men moderen synes det gik så godt, så vi kunne snakkes ved senere. Klokken 18.45 ringede jeg og spurgte, hvor når jeg skulle hente, men drengene ville gerne sove sammen, så jeg kørte op med dyne og tandbørste. Oscar ænsede stort set ikke at jeg var der.

Jeg aftalte med moderen, at hun selvfølgelig bare skulle ringe hvis der blev noget og ellers ville vi tale sammen her til formiddag. Omkring frokost hentede vi Oscar og der havde intet været, de to drenge havde bare råhygget. Fedt.

Vores søn er altså bare blevet stor, det var helt mærkeligt at han ikke var her i går aftes og i morges og ikke hos familie, men hos en kammerat.

Det er en lidt mærkelig følelse når ens børn, der har været så afhængige af en, pludselig 8sådan føles det) bliver mere og mere uafhængig af en, men det er jo den vej det skal gå.....

Ingen kommentarer: