lørdag den 25. oktober 2008

Halskæde....

I går da jeg hentede Mollie i børnehaven, fik jeg den flotteste halskæde i skriggul, -grøn og pink. Flot var den fordi, det er den første Mollie har lavet og givet til sin mor og hun var så stolt.

Det var meningen at jeg ville tage et billede af den her til morgen og uploade. Men da jeg bliver vækket og lige ligger og nulrer lidt, hører jeg Mollie græde ude i køkkenet. "Perlerne ligger på gulvet, mor", ja Mollie havde fået fat i en saks og klippet elastikken over, så min flotte halskæde lå spredt på hele køkkengulvet og jeg havde en meget ulykkelig pige.

Så nu skal jeg lige ha købt noget elastik og en stor nål, så hun kan fikse den igen. Men Mollie har måske lært, at det er ikke alt man skal klippe i......

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Man skal lære så længe man lever lille skat...:)
Knus