tirsdag den 7. oktober 2008

Lo'er fra convention...

Så fik jeg lavet de sidste detaljer op Lo'erne fra convention.



Det første er med Mollie og hendes nye seng. Jeg fik lavet hele nederste del af det og gik så fuldstændig i stå, så tak for hjælpen Linda ellers var det aldrig blevet færdigt og jeg fandt nogle sten herhjemme. Mollie ligger og spiller "puter".


Det andet er et gammelt (2004) billede fra Bulgarien af Oscar og jeg, som jeg har givet en formue for hos en fotofraf der kom ved poolen.
Det var så hvad jeg nåede på 9 timer en lørdag i Ryslinge udover at sludre, spise, grine, drikke kaffe og shoppe...., ja, jeg har købt en del forskelligt af det filt der er på begge lo'erne, faldt fuldstændig for det. Ellers har jeg købt stempelfarve i diverse farver, papir, opbevaring, dies til quickutz og en masse knapper.

2 kommentarer:

Jette... sagde ...

Du bli'r da sejere og sejere søde pige!!
Hold da op hvor er de flotte:)
Knus fra mig

Anonym sagde ...

Wow hvor blev de bare flotte. Og hvor gav det bare meget at lave den kant rundt i LO'et. Super super flot!!!
Ja, du fik købt nogle rigtig lækre ting!! Altid dejligt!