søndag den 5. oktober 2008

Convention...

Jeg kørte hjemmefra ved 7-tiden i morges og det er tidligt på en lørdag....., turen gik over Gundsømagle til Ryslinge (Fyn). Jeg var optimist og havde taget billeder med til 6 Lo'er og det var rigtigt optimistisk. Jeg blev knap færdig med 2, der mangler lidt på begge.

Men vi har shoppet, grint, sludret, spist frokost, drukket kaffe, scrappet gjorde vi også, det gik bare ikke så stærkt for nogle af os, mens andre ved bordet bare rystede det ud af ærmet.

Det har været en rigtig fed dag, der virkelig har levet op til alle mine forventninger måske lige bortset fra at de i Ryslinge har en anden tidsregning. Tiden går alt for stærkt, man når lige at sætte sig og pakke tingene ud, wupti, så er der gået 2 timer...... og jeg har fået købt en masse skønne ting, men jeg er ret ærgerlig over at jeg ikke købte JR-stempler, dem må jeg eje på et tidspunkt når jeg lige har lidt penge i overskud..... Jeg skal lære at lytte efter hvad Linda siger....

Mine Lo'er opæoader jeg i morgen aften, når jeg lige har fået pakket alt ud igen og lavet det sidste på dem..... nu vil jeg hoppe i seng for jeg er godt nok træt. Tak, for konstruktiv kritik.

Et kæmpe tak for i dag til tøserne ved bordet..... vi ses til næste convention (jeg glæder mig allerede)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tusinde tak for sidst for en rigtig hyggelig dag. Glæder mig allerede til næste gang :).
Fik du gaflet de sten som vi snakkede om? Ellers kan jeg godt sende dem til dig... Jeg glæder mig til at se de færdige LO's på din blog snart. :)