mandag den 23. september 2013

Bil...

I dag hentede jeg min nye bil, Peugeot 107, en lille bitte økonomisk bil, men den er min og den er ny. Den kommer til at give os og mig så meget mere frihed, muligheden for at tage på ture og besøg, komme til træning og scrap. Meget har vi/jeg lært at klare på cykel og jeg har haft stor glæde af, at kunne låne søsters bil, når jeg havde behov, men dette giver frihed :-)




I kølvandet på glæden tog jeg så også lige et par skridt tilbage, blev lige ramt af fortiden. Kampen væk fra mange års manipulation er hård og jeg sidder desværre tilbage med en selvtillid, der på nogle områder er blevet hårdt ramt. Hvorfor hænger alle de dumme kommentarer fast i hjernen og hvorfor er det jeg blev "narret" til at tro på dem ? Hvorfor ? Jeg ved jeg kan, hvorfor skal jeg så lige de skridt tilbage ?

Ingen kommentarer: