torsdag den 12. september 2013

Udfordringer...

...synes jeg, at der er rigeligt af for tiden og rigtig meget at tage stilling til og til tider kan det være svært at holde hovedet koldt. Ingen tvivl om, at skilsmisse var det rigtige valg og jeg nyder min tilværelse alene med børnene. De følgevirkninger skilsmissen har medført, havde jeg nok håbet på at undgå, men egentlig kommer de ikke bag på mig.

Jeg er på vej i den rigtige retning til at blive mig igen, men der er stadig en bid vej endnu... En nedbrudt selvtillid og en forvrænget/hjernevasket syn på hvad der er rigtigt og forkert er en skræmmende pris at have betalt gennem 15 år. Heldigvis er det slut - så prisen ikke blev endnu højere... Samler på de små sejre i hverdagen og dem bliver der heldigvis flere og flere af, selvom det en gang i mellem går et skridt tilbage, men jeg tror på at der også er et lykkeligt liv i vente til mig.

Ingen kommentarer: