søndag den 6. november 2011

Strategisk Ledelse...

Jeg har bestået det første fag på Hd (R) med et 7-tal og jeg er simpelthen så stolt. Det var ikke mit favoritfag - der var ingen regnestykker - og så var det en tyk på på amerikansk med en masse ord jeg ikke forstod. Men jeg fik læst det meste selvom det tog meget lang tid og fik set alle videoerne adskillige gange (hurra for blended learning) og var til alle 5 undervisningsgange.

Dagen før eksamen fandt jeg ud af , at jeg havde mistet mit studiekort = ingen adgang til eksamen, men om morgen på eksamensstedet efter at haø fragtet printer, computer og bøger til København med det offentlige fik jeg fad i sekretariatet lov, at komme ind med både pas og kørekort. Den søndag aften var det som om al vide forsvand ud af hovedet i takt med at panikken indtrådte. Freomver har jeg styr på studiekortet :-)

Men på fire timer, hvoraf jeg brugte den første halve time til at læse de tolv siders eksemenstekst. fik jeg alligevel skrevet nogle kloge ord, hvorfra de så end kom.....

YES - tættere på målet!

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Jeg har sagt det før,
og jeg si'r det gerne igen...
Du er sej:)

Knus fra mig