søndag den 20. november 2011

Logescrap...

Igår var jeg igen til Logescrap i ScrapFactory, en pragtfuld dag med kreative tøser.

Som altid var der 2 udfordringer.

Den første lød sådan her :





Der er brugt papir fra Pion, bånd og thickers fra gemmerne - den opmærksomme vil opdage at jeg har kommet bogstaver på efter afstemingen.....

Udfrodring 2 kunne jeg ikke lige kommer i gang med og lavede derfor følgende af Mollies fine finger.


Så vidt jeg husker er dette papir også fra Pion, lidt blingswirls, thickers og blomster fra gemmerne.

Efter aftensmaden følte jeg mig lidt presset til at løse udfordring 2, der der sådan ud :


Jeg tror aldrig, at jeg har lavet et LO så hurtigt, men det blev færdigt og endog i god tid :-)


Papiret er fra Basic Grey, knapper, thickers og blomster fra gemmerne.

Jeg fik startet på et til, men er ikke blevet færdig med dette endnu, så det kommer en anden god dag, men lang tid siden jeg har været så produktiv.

Fantastisk dag, med skønne tøser, og det er lang tid siden jeg har grint så meget, lige hvad jeg trængte til oven på en dum uge.

Ingen kommentarer: